სასწავლო პროცესში
ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენების
რეფლექსია
სასწავლო პროცესში ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მნიშვნელოვან როლს ასრულებს. მისი საშუალებით შესაძლებელი ხდება გაკვეთილი გავხადოთ მრავალფეროვანი, მოსწავლეთათვის საინტერესო და სახალისო. ისტის საშუალებით შესაძლებელია ერთიდაიგივე სასწავლო თემის სხადასხვა მეთოდით დამუშავება და ისე მიწოდება მოსწავლეებისათვის. მაგალითად ერთ კონკრეტულ თემაზე შეიძლება მოვიძიოთ ინფორმაცია, გავაკეთოთ პრეზენტაცია, შევქმნათ პროექტი და ასე შემდეგ. ისტი ხელს უწყობს საგანთა შორის კავშირების წარმოჩენას, მნიშვნელოვან როლს თამაშობს შემოქმედებითობისა და ინოვაციური მიდგომების განვითარებისათვის . ისტ-ის
გამოყენება ეფექტურია გაკვეთილების
ჩატარებისას, როცა დიდი მნიშვნელობა აქვს დამხმარე ვიზუალურ მასალას . ხშირად მოსწავლეებს ვაძლევ ისეთ დავალებებს რომ მათ დასჭირდეთ კომპიუტერის გამოყენება, მაგ. ტესტების შევსება,
ინტერნეტში მასალის მოძიება, ტექსტის დაბეჭდვა, ცხრილების და პრეზენტაციების შედგენა,
კითხვებზე პასუხის გაცემა, საშინაო
დავალების ,, ვორდში“ დაწერა და ელექტრონული
ფოსტით მოწოდება და ა.შ. ამგვარი დავალებები ზრდის მოსწავლეთა მოტივაციას.
სასწავლო ელექტრონული რესურსების შექმნის და გამოყენების რეფლექსია
ციფრული რესურსის სათაური
|
საგანმანათლებლო
მიზანი ესგ-ს მიხედვით
|
რამ განაპირობა კონკრეტული რესურსის გამოყენება
|
მიღწეოული
შედეგი
|
ილია ჭავჭავაძის ბიოგრაფია
:
https://learningapps.org/display?v=p72rdxp3518
LearningApps.org
Lena karatadze (ჩემი
დანართები)
|
ქართმოსწავლეს შეუძლია
მცირე
ზომის
ადაპტირებული
თხრობითი
ხასიათის
სხვადასხვა
ტიპის
ტექსტის
(მოთხრობა,
ბიოგრაფია. ლიტერატურული ზღაპარი) წაკითხვა
და
გაგე
|
ილიას ბიოგრაფიის საფუძვლიანად
შესწავლის სურვილმა
|
ცოდნის
საფუძვლ
იანად დაულება
|
ჩვენი
ენა ქართული
https://learningapps.org/display?v=p72rdxp3518
LearningApps.org
ლela karatadze
(ჩემი დანართები)
|
ქართ.
V. 15. მოსწავლეს
შეუძლია
გრამატიკული
წესების
მართებულად
გამოყენება
და
მართლწერის
ნორმების
დაცვა.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე:
|
გრამატიკული საკითხების შესწავლას და განმტკიცებას
მოსწავლეები არც თუ ისე ხალისით ხვდებიან, ამიტომ მინდოდა სახალისო აქტივობა
გამომეყენებია.
|
განვამტკიცეთ
მე-6 კლასში შესწავლილი მასალა. |
იგავის ენა
იხილეთ ბმულზე:
https://learningapps.org/display?v=p72rdxp3518 LearningApps.org lela karatadze (ჩემი დანართები) |
ქართ.
VI. 7. მოსწავლეს
შეუძლია
სხვადასხვა
სახის
მხატვრული
და
არამხატვრული
ტექსტების
წაკითხვა
და
გაგება-გაანალიზება
|
ტესტის გაგება-გააზრების მიზნით შევქმენი ინტერნეტ რესურსი
|
|
ძაღლი
და ცხვრები
https://learningapps.org/display?v=p72rdxp3518
LearningApps.org lela karatadze (ჩემი დანართები) |
ქ.მ.V.9.
მოსწავლეს
შეუძლია
ილუსტრირებულ
ი
შემეცნებითი
ხასიათის
ტექსტების
წაკითხვა
და
გაგებ
|
მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების
და იგავის შეგონების გათავისების მიზნით
|
ადვილად შევძელით
მწერლის ჩანაფიქრის ამოცნობა. |
,,ჩვენ ვკითხულობთ ელექტრონულ წიგნს“
,,ძაღლი და ცხვრები “ რესურსი ,,სლაიდების“
|
ქართ.
VI. 2. მოსწავლეს
აქვს
მხატვრული
ტექსტის
გააზრებისათვის
არსებითი
მნიშვნელობის
მქონე
დეტალების
შეფასების
უნარი.
|
ელექტრონული წიგნის კითხვისა და ლოგიკური
აზრვნების უნარის განვითარება
|
დავეუფლეთ ელექტრონული
წიგნის კითხვის სტრატეგიებს. |
თბილისის ღირშესანიშნაობები
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7299956476995439777# editor/target= post;postID= 5287869931854665462; onPublishedMenu= allposts;onClosedMenu=allposts; postNum=2;src= postname |
No comments:
Post a Comment