სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო თემის ავტორი
| ||
სახელი და გვარი
|
ლენა კაპატაძე
| |
რაიონი
|
ვანი
| |
სკოლა
|
ისრითის საჯრო სკოლა
| |
სოფელი
|
დიხაშხო
| |
თემის მონახაზი
| ||
თემის დასახელება
| ||
გალაკტიონ ტაბიძის ცხოვრება და შემოქმედება
| ||
თემის შინაარსი
| ||
კარცად იცნობდნენ პოეტის ცხოვრებას და შემოქმედებას
| ||
საგანი
| ||
ქართული ენა და ლიტერატურა
| ||
დონე/კლასი
| ||
დაწყებით საფეხური, მეხუთე კლასი
| ||
განხორციელების დროის ჩარჩო
| ||
ორი კვირა ( 10 --- 22 ნოემბერი -2017წელი )
| ||
თემის საფუძვლები
| ||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
| ||
ქართ. V. 2. მოსწავლეს შეუძლია ჯგუფური და ინდივიდუალური საკომუნიკაციო ამოცანების განხორციელება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· ჯგუფთან ერთად ამზადებს ზეპირ გამოსვლას: დამოუკიდებლად დაამუშავებს თემის ერთ-ერთ ნაწილს, მოპოვებულ მასალას და შემუშავებულ თვალსაზრისს გააცნობს და შეუთანხმებს ჯგუფის წევრებს;
ქართ. V. 3. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გრამატიკული ფორმების აღქმა და მართებულად გამოყენება შესაბამის სამეტყველო სიტუაციებში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· მართებულად შეარჩევს ბრუნვის ფორმებს კონტექსტური მნიშვნელობების გამოსახატავად;
· ამოიცნობს და შესაბამის კონტექსტებში მართებულად იყენებს ზმნის დრო-კილოთა სათანადო ფორმებს (მაგ., გააკეთა - აკეთებდა - გაუკეთებია და სხვ.);
· სწორად იყენებს არაწესიერი წარმოების (ქონა-ყოლისა და გრძნობა-აღქმის) ზმნათა ფორმებს;
· საუბრის თემის, ადრესატისა და მიზნის მიხედვით ირჩევს შესაბამის სტილს.
მიმართულება: კითხვა
ქართ. V. 6. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის საწყისი უნარ-ჩვევები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· ხმამაღლა, გამართულად და გამომეტყველებით უკითხავს თანაკლასელებს შერჩეულ ნაწყვეტს ნაცნობი ტექსტიდან;
· ცდილობს დაიცვას შესაბამისი ინტონაცია სხვადასხვა მოდალობის წინადადების წარმოთქმის დროს;
· შინაარსის შესაბამისად ცვლის სხეულის ენას (მიმიკას, ჟესტიკულაციას).
მიმართულება: წერა
ქართ. V. 13. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების დამოუკიდებლად შექმნა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· წერის დაწყებამდე ირჩევს თემას; განსაზღვრავს მიზანს, აუდიტორიას, ირჩევს სასურველ ჟანრს;
· წერისას აქცენტს აკეთებს მთავარ და არსებით მომენტებზე;
· თანამიმდევრობით გადმოსცემს ფაქტებსა და მოვლენებს;
| ||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
| ||
მოსწავლეები შეძლებენ :
1. ბიოგრაფიული ინფორმაციიც მოძიებას.
2. ლექსების მოძიებას და დასწავლას.
3. ჯგუფური მუშაობისას ერთმანეთის შესაძლებლობებისა და ინტერესების განსაზღვრას
4. განუვითარდებათ მეტყველებისა და აზროვნების კულტურა.
5. ზეპირი მეტყველებისას გაითვალისწინებენ ჟესტ-მიმიკასა და ინტონაციას.
6. თანამშრომლობას.
7. კვლევა - ძიებას.
8. პრეზენტაციას.
| ||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
| ||
ზოგადი კითხვა
|
ვის ვუწოდებთ პოეტს?
| |
თემატური კითხვები
|
როდის და სად დაიბადა გალაკტიონი ?
| |
შინაარსობრივი კითხვები
|
ვინ იყვნენ გალაკტიონის მშობლები?
| |
შეფასების გეგმა
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის დაგეგმვის დროს გავითვალისწინეთ შეფასების მექანიზმი და პერიოდულობა,-როგორ წარმოუდგენიათ პროექტის მონაწილეეს შვალედური და საბოლოო მონიტორინგი- შიგა მონიტორინგის დროს ვაფასებდით, როგორი წარმატებით მიმდინარეობდა პროექტი, რაც გვეხმარებოდა მუშაობის პროცესში დაშვებული შეცდომების დანახვაში . ვასოწრებდით შეცდომებს და ვახდენდით დასახული ამოცანების ადაპტირებას და ეს კი ხელს უწყობდა პროექტის წარმატებით განხორციელებას. პროექტზე მუშაობის დროს სწორმა ხედვამ და კრიტიკულმაშეფასებამ დაგვანახა ძლიერი და სუსტი მხარეები , რასაც მომდევნო პროექტზე მუშაობისას აუცილებლად გავითვალისწინებთ.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა საკითხები
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო უნარ-ჩვევები | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსმენის , აზროვნების, წაკითხულის გააზრების , ინფორმაციის მოძიების,თავისუფალი მოქმედების,თანამშრომლობის. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო პროცედურები | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ინიციატივის გაჩენა
გონებრივი იერიში
დისკუსია პროექტი დაიგეგმა//დაიწყო პროექტი ხორციელდება: ბიოგრაფიული ინფორმაციის მოძიება და დამახსობრება
ლექსების(ასაკის შესაბამისი) მოძიება და დასწავლა
პოეზიის საღამოს მოწყობა
ლექსის დაწერა(ვიც შეძლებს)
პოეტის სახლ-მუზეუმში გაკვეთილის ჩატარება
.პრეზენტაციის მოწყობა
ფოტო ალბომის გაკეთება
შედეგების შეფაება
სასწავლო ციკლის ზუსტი აღწერა - მოსწავლეთა მიერ შესრულებული აქტივობების მასშტაბები და თანმიმდევრობა, მოსწავლეთა ჩართულობის აღწერა სწავლის პროცესის დაგეგმვაში.
|
რესურსები: კომპიუტერი პროექტორი მაგლიტოფონი ფოტოაპარატი სახელმძრვანელო... |
კავშირი საგნებთან //საგნობრივ ჯგუფებთან
მუსიკასთან.
ხელოვნებასთან.
ბუნებასთან
პროექტის ხელმძღვანელი: ლენა კაპატაძე
ხელმძღბანელის ელ. ფოსტა:kapatadzelena@gmail.com
Blogger:ლელა კაპატაძე

დღეები ბრუნავს , ვით კამათელი,
და ყვავილების არის მრავლობა.
ჩემთვის დღესავით არს ნათელი,
რას იტყვის ჩემზე შთამომავლობა
წელიწადები წავლიან ძველნი,
შეიცვლებიან ქარით სიონი,
როგორც ერთია ქვეყანა მთელი,
ისე ერთიაგალაკტიონი
,,პატარა სახლი, როგორც ნალია,
თვით სასახლეზე დუმალია."
,,სიო არხევს და ატოკებს ჩემს სახლის წინ ისამანს"
.,,ვინ მოგვილია გურამიშვილი,
ბარათაშვილი , ჩვენი ილია,
აკაკი, ვაჟა, გასაკვირველი-
დიდება დროთა და მათ გვირგვინად,
მუდამ პირველი ტიტანი შოთა...
ავიღებ ხელში ისევ შოთას,
მეყო სიმშვიდე, მე თქვენთა დღეთა
ავაგებ ოდას, რიცხვით მეშვიდეს."
,,როგორც ერთია ქვეყანა მთელი,
ისე ერთია გალაკტიონი."
,,არსად ისე არ მღერიან , რგორც აქ ამ ქვეყანაში"
,,აქ საიდუმლო პატარა ქოხი
საიდუმლოა კაცობრიობის...
,,გალაკტიონობა" , 17 ნოემბერი ,2017 წელი
,,მე არც წარსულის და არც მომავლის არ მეშინია."
No comments:
Post a Comment