კეოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების
ორგანიზება.
სამუშაო
შეხვედრების ორგანიზატორი
ლენა კაპატაძე
მიზნები და ამოცანები:
- მასწავლებელთა პროფესიული საჭიროებების დადგენა და სკოლის დონეზე
მასწავლებელთა უწყვეტი პროფესიული განვითარების ხელშეწყობა;
- საკუთარი პროფესიული განვითარების დაგეგმვაში, წარმართვასა და შეფასებაში მასწავლებელთა მონაწილეობისა და პასუხისმგებლობის ზრდა;
- სკოლებში ურთიერთთანამშრომლობის კულტურის დამკვიდრება;
- მასწავლებელთა საქმიანობის ხარისხის ეფექტიანობის ზრდა ურთიერთსწავლების
გზით;
- პროფესიული გავითარების ჯგუფის წევრების მუდმივი თანამშრომლობა და კომუნიკაცია კოლეგებთან გაზრდის მათ როგორც საგნობრივ, ისე მეთოდურ კომპეტენციას, რაც, თავის მხრივ, პოზიტიურად აისახება სასწავლო პროცესზე.
ფუნქცია და მოვალეობა
ჯგუფის წევრები:
ლენა კაპატაძე
ნანა აბჟანდაძე
მადონა ძიგვაშვილი
მარინა მატარაძე
მინელი ადეიშვილი
სვეტა პეტრენკო
ეკა მაღლაკელიძე
ნატო ლორთქიფანიძე
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებელი
ლენა კაპატაძე
№
|
საქმიანობა
/ აქტივობა
|
მიზანი
|
შესრულების
ვადა
|
პასუხისმგებელი/
|
ინდიკატორები
|
|
1.
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების
ჯგუფის წევრების ფუნქცია-მოვალებების გაცნობა.
|
ჯგუფის წევრებმა
განიხილონ და გააანალიზონ ჯგუფის წევრების ფუნქცია მოვალეობები.
|
იანვარი
|
1. ფუნქცია
მოვალეობების ჩამონათვალი;
2. შეხვედრის
ჩანაწერის შევსებული ფორმა.
|
||
2.
|
მასწავლებლის
საჭიროებების დადგენა და შედარება ჯგუფის წევრების ფუნქცია-მოვალეობებთან.
|
მასწავლებლებმა
განსაზღვრონ შესაბამისი აქტივობები და შეადარონ ჯგუფის ფუნქცია მოვალეობებს.
|
თებერვალი
|
1. პროფესიული
განვითარების საჭიროების ჩამონათვალი;
2. შეხვედრის
ჩანაწერის შევსებული ფორმა.
|
||
3.
|
ჯგუფის წევრების
ფუნქცია-მოვალეობების შესაბამისი პროფესიული აქტივობების დადგენა.
|
ჯგუფის წევრებმა
იმსჯელონ და დაადგინონ, ჯგუფის ფუნქცია-მოვალეობების შესაბამისი პროფესიული განვითარებისათვის
საჭირო აქტივობები.
|
თებერვალი
|
1. აქტივობების
ჩამონათვალი;
2. შეხვედრის
ჩანაწერის შევსებული ფორმა.
|
||
4
|
ჯგუფის სამუშაო გეგმის სკოლის
ადმინისტრაციისა და პედაგოგიური კოლექტივის წევრებისათვის გაცნობა.
|
სკოლის ადმინისტრაციისა
და პედაგოგიური კოლექტივის წევრები გაეცნონ სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ჯგუფის სამოქმედო გეგმას.
|
მარტი
|
1. შეხვედრის
ჩანაწერის შევსებული ფორმა;
|
||
5
|
პროფესიული განვითარების
ჯგუფის პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსის განსაზღვრა.
|
ჯგუფის წევრებმა
განსაზღვრონ სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის პორტფოლიოს
სავარაუდო შინაარსი.
|
მარტი
|
1. პორტფოლიოს
შინაარსი;
2. შეხვედრის
ჩანაწერის შევსებული ფორმა.
|
||
6.
|
მასწავლებლების მიერ
გაკვეთილის
გეგმისა და თემატურის გეგმის ფორმების შემუშავება.
|
ჯგუფის წევრებმა
შეიმუშაონ გაკვეთილის გეგმისა და თემატური გეგმის ფორმები.
|
აპრილი
|
1. გაკვეთილის
გეგმისა და მთემატური გეგმის ფორმები;
2. შეხვედრის
ჩანაწერის შევსებული ფორმა.
|
||
7.
|
მასწავლებელთა
და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმების განხილვა/შემუშავება.
|
ჯგუფის წევრებმა
განიხილო/შეიმუშაონ მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმები.
|
მაისი
|
1. მასწავლებელთა
და მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმები;
2. შეხვედრის
ჩანაწერის შევსებული ფორმა.
|
||
8.
|
ჯგუფის წევრი
მასწავლებლების პორტფოლიოს თვითშეფასება და შეფასება. რეკომენდაციების შემუშავება.
ჯგუფის წევრმა
მასწავლებლებმა განსაზღვრონ მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმები.
|
ჯგუფის წევრმა
მასწავლებლებმა განსაზღვრონ მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების კრიტერიუმები.
|
ივნისი
|
1. პედაგოგიური
კვლევის შესახებ მოძიებული მასალა; (ასლები)
2. შეხვედრის
ჩანაწერის შევსებული ფორმა.
|
||
9
10
11
12
|
მასწავლებლების მიერ ერთობლივად დაგეგმილი მიზნობრივი
ექსკურსია
ინტეგრირებული
და სამოდელო გაკვეთილების ერთობლივი დაგეგმვა.
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ჯგუფის ზრუნვა მედია წიგნიერების განვითარებაზე .
ეფექტური სასწავლო გარემოს შექმნა.
უკუკავშირი
|
მაისი
აპრილი
მაისი
მაისი მაისი მუდმივად |
||||
დანართი 1.
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა
მასწავლებლის რეფლექსია
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნანა
აბჟანდაძე
|
||||||
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი: 1.02.
/ 2.03 / 3.04 2018
წ.
|
||||||
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
|
||||||
შეხვედრის
/ შეხვედრების მიზანი:
|
გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა
და განხილული საკითხები.
სამუშაო
შეხვედრებისას რომელიც გაიმართა
სამუსაო შეხვედრების
მიზანი იყო ზრუნვა პროფესიული წინსვლისთვის, სამუსაო შეხვედრებმა ცხადყო, რომ კოლეგებთან
თანამშრომლობა-წარმატების ერთ-ერთი წინაპირობაა. სხდომაზე განვსაზღვრეთ მასწავლებელთა
პორთფოლიოს შინაარსი, კერძოდ რა/რის ცოდნა და კეთება ევალება მასწავლებელს, რათა
პროფესიულად განვითარდეს. დავადგინეთ აქტივობები, რომელიც
აუცილებელია
სწალა/სწავლების ხარისხის ამაღლების და მასწაბლებელთა პროფესიული წინსვლისთვის, კერზოდ,
თანამშრომლობა, გამოცდილების გაზიარება, გაკვეთილებზე დასწრება, უკუკავშირი.
შევიმუშავეთ და განვიხილეთ გეგმები/თემატური გეგმები,
მასწავლებელთა/მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების რუბრიები, აგრეთვე, პორთფოლიოს
შეფასების კრიტერიუმები.
|
როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში
მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?
აღნიშნულ
შეხვედრებში მონაწილეობა ერთგვარი მოტივაცია იყო, დამეწყო ზრუნვა წინსვლისთვის.
სამუშაო შეხვედრებზე გავიგე რა საქმიანობების/აქტივობების
განხორციელება სჭირდება პრაქტიკოს მასწავლებელს პროფესიული ზრდისთვის.
კოეგებთან თანამშრომლობამ და მათი გამოცდილების
გაზიარებამ დამარწმუნა, რომ
შემიძლია გავხდე
უფრო წარმატებული.
ჩავატარე სახალისო აქტივობებით გამდიდრებული ორი
სამოდელო გაკვეთილი შევქმენი სასწავლო რესურსები, ვხელმძღვანელობდი წრეს...
|
როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას
მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?
კოლეგებთან სამუშაო შეხედრებზე მიღებული გამოცდილება
პირდაპირ კავშირშია სწალა /სწავლების ხარისხის ამაღლებასთან, ჩემი გაკვეთილები საინტერესო და
მრავალფეროვანი გახდა,
მე და ჩემი
მოსწავლეები კი - უფრო მოტივირებული , მაშასადამე , სწავლა-სწავლების
ხარისხის ზრდისთვის უდიდესი
მნიშვნელობა აქვს მასწავლებლების
ურთიერთდახმარების უნარ-ჩვევების
განვითარებას. ასეთი კოლეგიალური
ურთიერთობები არის სკოლის
წარმატებული საქმიანობის წინაპირობა,
სკოლის პრესტიჟისა და
სიძლიერის საფუძველი, ძლიერი
სკოლა კი საწინდარია
განათლებული და ზნეობრივად
სრულყოფილი თაობის აღზრდისა,
რაც, თავის მხრივ,
ქვეყნის ძლიერების საწინდარსაც წარმოადგენს.
|
შენიშვნა: გთხოვთ
რეფლექსიის ფორმას დაურთოთ შეხვედრის დროს ან შეხვედრაში მონაწილეობის შედეგად შემუშავებული
სასწავლო რესურსი (გაკვეთილის გეგმა, შეფასების რუბრიკა, აქტივობის გეგმა, მოსწავლეთა
შედეგების ანალიზი, და ა.შ.).
დანართი 2.
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების ფურცელი
შეხვედრის თარიღი: 1. 02 .2018
შეხვედრის დრო: 3 საათი
შეხვედრის თემა:
მასწავლებელთა პროფესიული საჭიროებების დადგენა და სკოლის დონეზე მასწავლებელთა უწყვეტი პროფესიული განვითარების ხელშეწყობა;
საკუთარი პროფესიული განვითარების დაგეგმვაში, წარმართვასა და შეფასებაში მასწავლებელთა მონაწილეობისა და პასუხისმგებლობის ზრდა;
ურთიერთთანამშრომლობის კულტურის დამკვიდრება;
შეხვედრის
მიზანი
ჯგუფის წევრებმა იმსჯელონ და დაადგინონ, ჯგუფის ფუნქცია-მოვალეობების შესაბამისი პროფესიული განვითარებისათვის საჭირო აქტივობები.
|
სკოლის ადმინისტრაციისა და პედაგოგიური კოლექტივის წევრები გაეცნონ
სკოლის
ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის სამოქმედო გეგმას.
|
ჯგუფის
წევრებმა განსაზღვრონ სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსი.
|
ჯგუფის
წევრებმა განსაზღვრონ სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის პორტფოლიოს სავარაუდო შინაარსი.
|
#
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
დასწრების დრო
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
||||
1.
|
1.02.2018
|
||||||
ლენა კაპატაძე
|
+
|
ტ 599643641
|
|||||
2.
|
ნანა აბჟანდაძე
|
+
|
ტ 599643623
|
||||
3.
|
მადონა ძიგვაშვილი
|
+
|
ტ 595643689
|
||||
4.
|
მარინა მატარაძე
|
+
|
ტ 595096229
|
||||
5.
|
მინელი ადეიშვილი
|
+
|
ტ 595096226
|
||||
6.
|
სვეტა პეტრენკო
|
+
|
ტ 595676436
|
||||
7.
|
ეკა მაღლაკელიძე
|
+
|
ტ 577643614
|
||||
8.
9
|
ნატო ლორთქიფანიძე
ხურციძე
ნაირა
|
+
+
|
ტ 577643620
595643674
|
||||
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების ფურცელი
შეხვედრის თარიღი: 2.03.2018
შეხვედრის დრო: 3 საათი
შეხვედრის თემა:
მასწავლებელთა საქმიანობის ხარისხის ეფექტიანობის ზრდა ურთიერთსწავლების გზით;
პროფესიული გავითარების ჯგუფის წევრების მუდმივი თანამშრომლობა და კომუნიკაცია კოლეგებთან გაზრდის მათ როგორც საგნობრივ, ისე მეთოდურ კომპეტენციას, რაც, თავის მხრივ, პოზიტიურად აისახება სასწავლო პროცესზე.
შეხვედრის მიზანი:
სკოლის
ადმინისტრაციისა და პედაგოგიური კოლექტივის წევრები გაეცნონ სკოლის ბაზაზე
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ჯგუფის სამოქმედო გეგმას.
|
ჯგუფის
წევრებმა განსაზღვრონ სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების
პორტფოლიოს
სავარაუდო შინაარსი.
|
ჯგუფის
წევრებმა შეიმუშაონ გაკვეთილის გეგმისა და თემატური გეგმის ფორმები.
|
ჯგუფის
წევრებმა განიხილო/შეიმუშაონ მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შეფასებისა და
თვითშეფასების
ფორმები.
|
ჯგუფის
წევრმა მასწავლებლებმა განსაზღვრონ
მასწავლებლის პორტფოლიოს შეფასების
კრიტერიუმები.
|
შეხვედრის
ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ლენა კპატაძე
მონაწილე
მასწავლებლების რაოდენობა: 9
#
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
დასწრების დრო
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
||||
1.
|
2.03.2018
|
||||||
ლენა კაპატაძე
|
+
|
ტ 599643641
|
|||||
2.
|
ნანა აბჟანდაძე
|
+
|
ტ 599643623
|
||||
3.
|
მადონა ძიგვაშვილი
|
+
|
ტ 595643689
|
||||
4.
|
მარინა მატარაძე
|
+
|
ტ 595096229
|
||||
5.
|
მინელი ადეიშვილი
|
+
|
ტ 595096226
|
||||
6.
|
სვეტა პეტრენკო
|
+
|
ტ 595676436
|
||||
7.
|
ეკა მაღლაკელიძე
|
+
|
ტ 577643614
|
||||
8.
9
|
ნატო ლორთქიფანიძე
ხურციძე
ნაირა
|
+
+
|
ტ 577643620
595643674
|
||||
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების ფურცელი
შეხვედრის თარიღი: 3.04.2018
შეხვედრის დრო: 3 საათი
შეხვედრის თემა:
განათლების სისტემაში მიმდინარე სიახლეებზე, ეროვნულ
სასწავლო გეგმაში, ზოგადი განათლების კანონში არსებულ ცვლილებებზე ინფორმაციის მიწოდება კოლეგებისათვის;
საკუთარი და კოლეგების საჭიროებების დადგენა და ანალიზი;
ანალიზზე დაყრდნობით როგორც საკუთარ, ასევე კოლეგების პროფესიულ განვითარებაზე ზრუნვა;
შეხვედრის მიზანი:
ინტეგრირებული და სამოდელო გაკვეთილების ერთობლივი დაგეგმვა.
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ჯგუფის ზრუნვა მედია წიგნიერების
განვითარებაზე
.
ეფექტური სასწავლო
გარემოს შექმნა.
შეხვედრის
ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ლენა კპატაძე
მონაწილე
მასწავლებლების რაოდენობა: 9
#
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
დასწრების დრო
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
||||
1.
|
3.042018
|
||||||
ლენა კაპატაძე
|
+
|
ტ 599643641
|
|||||
2.
|
ნანა აბჟანდაძე
|
+
|
ტ 599643623
|
||||
3.
|
მადონა ძიგვაშვილი
|
+
|
ტ 595643689
|
||||
4.
|
მარინა მატარაძე
|
+
|
ტ 595096229
|
||||
5.
|
მინელი ადეიშვილი
|
+
|
ტ 595096226
|
||||
6.
|
სვეტა პეტრენკო
|
+
|
ტ 595676436
|
||||
7.
|
ეკა მაღლაკელიძე
|
+
|
ტ 577643614
|
||||
8.
9
|
ნატო ლორთქიფანიძე
ხურციძე
ნაირა
|
+
+
|
ტ 577643620
595643674
|
||||
დანართი 3.
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო
შეხვედრების გეგმა
კოლეგებთან შეხვედრების
ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ლენა კაპატადზე
#
|
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი საკითხები
|
1.
|
1.02 .2018
|
·
საკუთარი პროფესიული განვითარების დაგეგმვაში, წარმართვასა და შეფასებაში მასწავლებელთა მონაწილეობისა და პასუხისმგებლობის ზრდა;
ურთიერთთანამშრომლობის კულტურის დამკვიდრება;
|
მასწავლებლის
პროფესიული განვითარების სქემის მნიშვნელობისა და მისი წარმოების გაცნობა.
იმ
სიახლეებისა და კორექტირების განხილვა, რომელიც განხორციელდა მასწავლებელთა
პროფესი
ული განვითარების სქემაში.
მასწავლებელთა მოტივირება და პროფესიული
განვითარება.
|
2.
|
2.03. 2018
|
მასწავლებელთა საქმიანობის ხარისხის ეფექტიანობის ზრდა ურთიერთსწავლების გზით;
პროფესიული გავითარების ჯგუფის წევრების მუდმივი თანამშრომლობა და კომუნიკაცია კოლეგებთან გაზრდის მათ როგორც საგნობრივ, ისე მეთოდურ კომპეტენციას, რაც, თავის მხრივ, პოზიტიურად აისახება სასწავლო პროცესზე.
|
|
3.
|
4.03.2018
|
კ
კოლეგებს შორის ურთიერთთანამშრომლობის და ურთიერთდახმარების კულტურის განვითარების ხელშეწყობა;
განათლების სისტემაში მიმდინარე სიახლეებზე, ეროვნულ სასწავლო გეგმაში, ზოგადი განათლების კანონში არსებულ ცვლილებებზე ინფორმაციის მიწოდება კოლეგებისათვის;
საკუთარი და კოლეგების საჭიროებების დადგენა და ანალიზი;
ანალიზზე დაყრდნობით როგორც საკუთარ, ასევე კოლეგების პროფესიულ განვითარებაზე ზრუნვა;
|
დანართი 4.
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი
შეხვედრის / შეხვედრების
თემა: საჭირო აქტივობების დადგენა
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი: 01.02.2018
შეხვედრის ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი:
კაპატაძე ლენა
|
|||
შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი:
|
სთხოვეთ შეხვედრის
მონაწილე თითოეულ მასწავლებელს შეაჯამოს საკუთარი უკუკავშირი.
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნანა აჟანდაძ
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
კოლეგებთან სამუშაო შეხედრებზე მიღებული გამოცდილება
პირდაპირ კავშირშია სწალა /სწავლების ხარისხის
ამაღლებასთან, ჩემი გაკვეთილები საინტერესო და მრავალფეროვანი გახდა,
მე და ჩემი
მოსწავლეები კი - უფრო მოტივირებული
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნატო ლორთფიფანიძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ჩავატარე სახალისო
აქტივობებით გამდიდრებული ორი სტანდარტული გაკვეთილი, შევქმენი სასწავლო რესურსები,
ვხელმძღვანელობდი წრეს...
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მარინა მატარაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
კოეგებთან თანამშრომლობამ და მათი გამოცდილების
გაზიარებამ დამარწმუნა, რომ
შემიძლია გავხდე
უფრო წარმატებული.
ჩავატარე სახალისო აქტივობებით გამდიდრებული ორი
სტანდარტული გაკვეთილი შევქმენი სასწავლო რესურსები, ვხელმძღვანელობდი წრეს...
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მადონა ძიგვაშვიი
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ჩავატარე სახალისო
აქტივობებით გამდიდრებული ორი სტანდარტული გაკვეთილი. შევქმენი სასწავლო რესურსები,
ვხელმძღვანელობ წრეს...
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მინალი ადეიშვილი
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან
არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შევიმუშავეთ და განვიხილეთ გეგმები/თემატური გეგმები,
მასწავლებელთა/მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების რუბრიები, აგრეთვე, პორთფოლიოს
შეფასების კრიტერიუმები.
|
დანართი 5.
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის (ქოუჩის) რეფლექსია
მასწავლებლის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ლენა კარატაძე
|
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი: 1.02 / 2.03 /
4. 04
|
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
სამუშაო შეხვედრების თემა იყო მოსწავლეზე
ორიენტირებული სასწავლო გარემო, მისი მახასიათებლები, სწავლებისა და შეფასების
სტრატეგიები,გაკვეთილის გეგმების ერთობლივი
დაგეგმვა-განხილვა-გაუმჯობესება.„სასწავლო პროცესის პოზიტიური მართვა და მზაობა
პროფესიული განვითარებისთვის“
|
შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი:
|
გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა
და განხილული საკითხები.
სამუსაო
შეხვედრების მიზანი იყო ზრუნვა პროფესიული წინსვლისთვის, სამუსაო შეხვედრებმა ცხადყო,
რომ კოლეგებთან თანამშრომლობა-წარმატების ერთ-ერთი წინაპირობაა. სხდომებზე განვსაზღვრეთ
მასწავლებელთა პორთფოლიოს შინაარსი, კერძოდ რა/რის ცოდნა და კეთება ევალება მასწავლებელს,
რათა პროფესიულად განვითარდეს. დავადგინეთ აქტივობები, რომელიც აუცილებელია სწალა/სწავლების
ხარისხის ამაღლების და მასწაბლებელთა პროფესიული წინსვლისთვის, კერზოდ, თანამშრომლობა,
გამოცდილების გაზიარება, გაკვეთილებზე დასწრება, უკუკავშირი.
შევიმუშავეთ და განვიხილეთ გეგმები/თემატური გეგმები,
მასწავლებელთა/მოსწავლეთა შეფასებისა და თვითშეფასების რუბრიები, აგრეთვე, პორთფოლიოს
შეფასების კრიტერიუმები.
|
როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში
მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?
შეხვედრებში
მონაწილეობა ერთგვარი მოტივაცია იყო, დამეწყო ზრუნვა წინსვლისთვის.
სამუშაო შეხვედრებზე გავიგე რა საქმიანობების/აქტივობების
განხორციელება სჭირდება უფროს მასწავლებელს პროფესიული ზრდისთვის.
კოლეგებთან თანამშრომლობამ და მათი გამოცდილების
გაზიარებამ დამარწმუნა, რომ
შემიძლია გავხდე
უფრო წარმატებული.
ამ შეხვედრების ფარგლებში შევიმუშავეთ გაკვეთილის გეგმა / გეგმები, რომლის ფარგლებში ჩავატარე ორი სამოდელო და ორი სტანდართული გაკვეთილი , მესწრებოდა სკოლის ფასილიტატორი / კოლეგები. გაკვეთილის შემდეგ შევიკრიბეთ,გავარჩიეთ ჩატარებული გაკვეთილი და მივიღე უკუკავშირი ფასილიტატორისაგან / კოლეგებისაგან .
კოლეგებთან შეხვერებმა შემძინა მეტი ცოდნა
და გამოცდილება, რაც აისახა სწავლა /სწავლების პროცესზე.
|
როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების
შედეგების გასაუმჯობესებლად?
. სამუშაო შეხვედრებზე ჩვენ ამომწურავად
განვიხილეთ ყველა საკითხი, მოსწავლეთა საჭიროებებიდან, გამოვკვეთეთ მოტივაცია და
პრაქტიკული უნარების განვითარებაზე ორიენტირებული სწავლება. შევთანხმდით, რომ
პრობლემის გადასაწყვეტად საჭიროა გავითვალისწინოთ მოსწავლეთა წინარე
ცოდნა, გამოვიყენოთ დიფერენცირებული სწავლება, სწავლა კეთებით .
სამუშაო
შეხვედრები( თემატიკიდან და მიზნიდან გამომდინარე) ემსახურებოდა
პროფესიული უნარების დახვეწასა და გაუმჯობესებას, გაკვეთილების უკეთ
დაგეგმვას,
ჯანსაღი და უსაფრთხო სასწავლო გარემოს შექმნას. მასწავლებლის
პროფესიონალიზმის ამაღლებას, კოლეგების თანამშრომლობითი ურთიერთობების
ჩამოყალიბებას, საკუთარი პრაქტიკის შეფასებას,
კოლეგების თანამშრომლობითი ურთიერთობების ჩამოყალიბებას.
|
No comments:
Post a Comment