Thursday, November 21, 2019

კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება.


კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება



ელექტრონული სასწავლო რესურსების შექმნა

 სამუშაო შეხვედრების გეგმა
შეხვედრების ორგანიზატორი: ლენა კაპატაძე
შეხვედრის ადგილი: ისრითის საჯარო სკოლა
შეხვედრების რაოდენობა: 3 შეხვედრა
შეხვედრის თემა: ელექტრონული სასწავლო რესურსის შექმნა
შეხვედრის მიზანი: კოლეგებისათვის სასწავლო რესურსების შექმნის სხვადასხვა ტექნიკის გაცნობა და სწავლება

შეხვედრის თარიღი: 2019-09-28:  2019-10-22 2019.11.21                                                               
  შეხვედრის დრო: 15:00;   15:00;   15:00 
           


                    
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ლენა კაპატაძე

მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 8.
დასწრრების ფურცელი
#
მასწავლებლის სახელი გვარი
სამუშაო შეხვედრებზე
დასწრება
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია

28.09           22.10        21.11

1.
ადეიშვილი  მინელი
+
+
+
595096226





2.
გაბუნია გიორგი
 +
+
+







3
ხურციძე ნაირა
+
+
+
595643674





4.
პეტრენკო სვეტლანა
+
+
+
595676436





5

მაღლაკელიძე ეკატერინე
+

+

+

577643614

6
კაპატაძე ლენა
+

+                   +
599643641
7

მჟავანაძე მაკა
+

+
+
599126436
8
გოგორიშვილი მარიზა
+

+
+
595643682







                                                                                                                     
შეხვედრები


N
კრიტერიუმები
შინაარსი
1.
შეხვედრის მიზანი
სასწავლო რესურსის შექმნა
შეხვედრის აქტუალობა
ელექტრონული სასწავლო რესურსის შექმნა  მოითხოვს საფუძვლიან განხილვასა და შესწავლას. სწორედ ამ ნიადაგზე გადაწყდა სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება  სკოლაში.
2.
შეხვედრაზე განსახილველი საკითხების განსაზღვრა
შეხვედრა N1
სხვადასხვა სახის სასწავლო რესურსების გაცნობა და დახასიათება
შეხვედრა N2
ელექტრონული სასწავლო რესურსები
ელექტრონული სასწავლო რესურსების შეფასება
რესეურსის შექმნის ტექნიკის გაცნობა და ათვისება
შეხვედრა N3
პრაქტიკული სამუშაო: შეხვედრის მონაწილე პედაგოგები პრაქტიკულად განახორციელებენ წინა შეხვედრებზე განხილულ სამუშაოს: წარმოადგენენ ნასწავლის მიხედვით საკუთარ საგნებში შექმნილ ელრესურსსა და მის რეფლექსიას.



3.
მისაღწევი შედეგი
შეხვედრის მონაწილე მასწავლებლები ისწავლიან  სასწავლო რესურსის მიზნობრივ შექმნას












































 კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
                            მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი


შეხვედრის / შეხვედრების თემა:     რესურების შექმნა
                                 
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:  2019-09-28:  2019-10-22 2019.11.21                                                                                                                             

შეხვედრის ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ლენა კაპატაძე
შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი: შეხვედრაზე მიღებული გამოცდილების გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში

   შეხვედრის მონაწილე  მასწავლებლის  უკუკავშირი.
                    

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი:  მინელი ადეიშვილი

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.  

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

    ამ შეხვედრებზე გაზიარებული გამოცდილება და შეძენილი ცოდნა დამეხმარა საგაკვეთილო პროცესის უკეთ  წარმართვაში.



მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: გიორგი გაბუნია

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
   თანამშრომლებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ რესურსები, რომლებიც გამოგვადგება მიზნის მიღწევაში.
  


მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ეკატერინე მაღლაკელიძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
-
·          რესურსების შექმნის  სიღრმისეული ცოდნა, დამეხმარება  საგაკვეთილო პროცესის უშეცდომოდ დაგეგმვასა და  ჩატარებაში.   შეხვედრაზე მიღებული გამოცდილების გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში არის წინაპირობა, სახალისო გაკვეთილის ჩატარებისა.






მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნაირა ხურციძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

     შეხვედრებზე ვისაუბრეთ, რომ მოსწავლეებს აინტერესებთ თვალსაჩინოებები მითუმეტეს ,რომ ისინი დაწყებითი  კლსების მოსწავლეები არიან. შევქმნი რესურსებს მოსწავლეების დახმაარებით , მათი ინტერესების გათვალისწინებით.

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მაკა მჟავანაძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

       განვიხილეთ, როგორც საკვანძო საკითხების თეორიული, ისე პრაქტიკული მხარე, კერძოდ, თუ რა უნდა გავითვალისწინოთ, რესურსების შექმნის დროს , რომ შევქმნათ რესურსები მოსწავლეების დახმაარებით და მათი ინტერესების გათვალისწინებით.



მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: სვეტა პეტრენკო

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
                                                                     
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

       შეხვედრაზე გამოვიყენეთ რესურსების შექმნის თეორიული მასალა, კერძოდ, ვიდეო მასალა რამაც ძალიან დამეხმარა  და რამაც საშუალება მომცა მიღებული  ცოდნა გამოვიყენო  პრაქტიკაში, ვქმნა საჭირო რესურსები.


მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მარიზა გოგორიშვილი

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების დროს გაზიარებული ცოდნა და გამოცდილება დამეხმარა ახლებურად დამეგეგმა გაკვეთილი მე-11 კლასში და მიმეღო ეფექტური შედეგი.





                           კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება: 





შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის  (ქოუჩის) რეფლექსია

მასწავლებლის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ლენა კაპატაძე
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი: 2019-09-28:  2019-10 -21  2019-11      2019-11.21                                                                
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:  ელექტრონული რესურსების შექმნა
შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი: შეხვედრაზე მიღებული გამოცდილების გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში


გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.


   სამუშაო შეხვედრების  ერთ-ერთი მთავარი მიზანი იყო პედაგოგებს დავხმარებდი, გამკლავებოდნენ იმ გამოწვევებს, რომელსაცმასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემასთავაზობს, რომელიც ითვალისწინებს განვითარდეს პედაგოგებს შორის თანამშრომლობითი გარემო და გაუმჯობესდეს მოსწავლეთა აკადემიური შედეგები.
     მასწავლებელთა პროფესიული დონის ამაღლებისა და პრაქტიკის გაუმჯობესების თვალსაზრისით უმნიშვნელოვანესი აქტივობა არის მასწავლებელთა თანამშრომლობა და კოლეგიალურობა, გამოცდილების გაზიარება, რადგან ,,კოლეგებთან თანამშრომლობა-წარმატების წინა პირობაა“ , ჩვენი წარმატება კი მოსწავლეთა წარმატებაა.
      სამუშაო შეხვედრებში ჩართული იყო  დაწყებითი საფეხურის კლასები მასწავლებლები  ,მუშაობის პირველ ეტაპზე ძირითად ამოცანას წარმოადგენდა, არსებული პრობლემის იდენტიფიცირება, კერძოდ, მოსწავლეები და მაწავლებები განიცდიან რესურსების ნაკლოვანებას.             


   




როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?

    შეხვედრის მსვლელობისას მასწავლებლებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ გამოცდილება ,
       სასწავლო რესურსების გამოყენებამ გაზარდა   მოსწავლეთა  მოტივაცია და   ჩარულობა, 
      სასწავლო პროცესი  გახადა  მოსწავლეზე უფრო მეტად  ორიერტირებული, რადგან მოსწავლეებს მივეცი  საშუალება გამოევლინათ  საკუთარი  ნიჭი  და შესაძლებლობა. ვფიქრობ,   სასწავლო  პროცესის გაუმჯობესებას ხელს შეუწყობს  რესურსებით გაჯერებული გაკვეთილების ჩატარება.





    


   კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების დროს მიღებულ ცოდნას და გამოცდილებას სათანადოდ   გამოვიყენებთ პრაქტიკაში, საგაკვეთილო პროცესში და არა მარტო საგაკვეთილო პროცესში,
       მასწავლებლები,რომლებიც სამუშაო შეხვედრებში  იყვნენ  ჩართულები ახლა უკვე თამამად საუბრობენ სწავლა-სწავლების პრაქტიკის შესახებ, მათი საუბრები არის რეგულარული, კონკრეტული.  პედაგოგები აკვირდებიან ერთმანეთის პროფესიულ საქმიანობას, შემდეგ კი გამოთქვამენ საკუთარ აზრს და განიხილავენ ერთმანეთის გამოცდილებას. აგრეთვე, ერთობლივად მუშაობენ სასწავლო პროცესის დაგეგმვაზე, განხორცილებაზე, მონიტორინგსა და საბოლოო შეფასებაზე.  ისინი ერთმანეთს უზიარებენ საკუთარ გამოცდილებას და ხასიათდებიან მაღალი მიმღებლობით.

No comments:

Post a Comment